مقالات

بررسی بهترین برند های هود آشپزخانه به صورت کامل

بهترین برند های هود آشپزخانه

بهترین برند های هود آشپزخانه چه برندهایی هستند؟ خوشبختانه به علت تنوع بالا در طرح ها و انواع مدل های هود آشپزخانه انتخاب هود مورد نظر با سلیقه شما بسیار راحت شده است. شما میتوانید با توجه به دکوراسیون و طرح و رنگ منزل خود هود مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

همچنین هود آشپزخانه یکی از مهمترین لوازم آشپزخانه محسوب میشود. هود علاوه بر از بین بردن بوی بد غذاها مزیت های دیگری نیز دارد. مانند: خروج دود های مضر از اشپزخانه و تهویه هوای محیط و… .

در این مقاله به بررسی بهترین برند های هود آشپزخانه خواهیم پرداخت . با دییرهوم همراه باشید.

هود آشپزخانه استیل البرز

هود آشپزخانه استیل البرز

مطمئنا نام برند استیل البرز به گوشتان خورده است. این برند یکی از موفق ترین برندهای موجود در بازار به حساب می آید. محصولات این برند مختلف هستند که یکی از آنها هود آشپزخانه است.

هود های استیل البرز دارای قدرت مکش بالا، صدای کم در هنگام انجام کار ، زیبایی خاص، گارانتی 24 ماهه و … هستند.

هود آشپزخانه کن

هود آشپزخانه کن

یکی دیگر از بهترین برندهای هود آشپزخانه را می توان برند کن دانست. برند کن از سال 1362 در زمینه هود آشپزخانه فعالیت می کند و نام خود را به عنوان یکی از بهترین برندهای هود آشپزخانه مطرح کرده است. می توانید یکی از انواع هودهایی را که این برند تاکنون طراحی کرده است، مانند هود شومینه ای، هود مخفی، هود زیر کابینتی و هود جزیره ای برای آشپزخانه خود تهیه کنید. همچنین باید گفت که این برند تنوعی در سایزهای هود ایجاد کرده است و شما می توانید بسته به فضایی که دارید یکی از سایزهای 65، 70، 80 و 90 سانتی متری را انتخاب کنید.

از ویژگی های مثبت هود کن که به عنوان یکی از بهترین برندهای هود شناخته می شود می توان به طراحی مدرن آن با موتور توربو ایتالیایی باکیفیت، مصرف انرژی پایین، و 24 ماه گارانتی اشاره کرد.

هود آشپزخانه بیمکث

هود آشپزخانه بیمکث

شرکت بیمکت را می توان بزرگترین و معروف ترین تولید کننده لوازم آشپزخانه دانست. اگر به دنبال بهترین  هودهای آشپزخانه هستید، هود بیمکث انتخاب مناسبی به نظر می رسد زیرا این برند هودهای مورب، زیر کابینتی و توکار طراحی میکند و میتوانید با تهیه هودهای این برند به آشپزخانه ی خود زیبایی بی نظیری ببخشید.

هودهای مورب بیمکث داراب یکسری ویژگی ها از جمله موتور قدرتمند، بهترین فیلترها، کارکرد بدون صدا و شستشوی آسان هستند.

هود  آشپزخانه اخوان - بهترین برند های هود آشپزخانه چیست؟

هود  آشپزخانه اخوان

اخوان یکی از بهترین برندهای هود آشپزخانه نیز محسوب می شود که توانسته جایگاه شایسته ای در بین برندهای ایرانی به دست آورد. محصولات این برند شامل انواع هود مخفی، زیر کابینتی، شومینه ای و هود مورب می باشد.

هود  اخوان انتخاب خوبی برای آشپزخانه های مدرن است و می توانید به راحتی از آن در محیط آشپزخانه خود استفاده کنید زیرا محصولات آن از نظر ظاهری لوکس و زیبا هستند.توجه داشته باشید که هود آشپزخانه این برند دارای مکش و موتور قوی، ظاهر خوب، صدای کم، پروانه پلاستیکی سالم و محکم نیز است.

 

کلام آخر

در این قسمت تلاش شد تا اطلاعات کاملی درباره ی بهترین برند های هود آشپزخانه خدمتتان ارائه شود. در صورت وجود هرگونه سوال با راه های ارتباطی دیرهوم در تماس باشید. همچنین اگر تمایل به خرید هود آشپزخانه دارید نیز با ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *