مقالات

تفاوت گاز رومیزی شیشه ای و استیل

تفاوت گاز رومیزی شیشه ای و استیل

تفاوت گاز رومیزی شیشه ای و استیل

در دنیای جدید امروزی، با در نظر گرفتن طراحی ‌های بروز آشپزخانه و اغلب کمبود فضای آن، افراد ترجیح می ‌دهند که اجاق ‌گازهای رومیزی تهیه کنند. اجاق گازهای رومیزی بیشتر به صورت شیشه ای یا استیل تولید می ‌شود و با توجه به طراحی ‌های مختلف و زیبایی ویژه ای به آشپزخانه می دهد، خیلی مورد استقبال مردم واقع شده است. اما انتخاب کردن جنس این اجاق گازها اغلب برای خریداران مشکل بوده و نمی دانند که چه جنسی را بخرند. در این مقاله به بررسی تفاوت گاز رومیزی شیشه ای و استیل پرداخته ایم تا شما بتوانید از تردیدها رها شوید و به خرید اجاق گاز دلخواهتان بپردازید.

اجاق گاز رومیزی شیشه ای بخریم یا استیل ؟

مقایسه اجاق گاز رومیزی شیشه ای و استیل کار سخت و مشکلی می باشد. فقط چند سال است که اجاق گازهای شیشه ای  به علت زیبایی ظاهری منحصر به فردش و قابل توجه خود جانشین اجاق گازهای استیل شده ‌اند. نظر بیشتر افراد راجع به این نوع اجاق گاز این گونه است که « اجاق گاز شیشه ای کلا فضای آشپزخانه را عوض می کند .اجاق گاز های شیشه ای خیلی خوش نقش هستند و اجازه نمی ‌دهند باز هم فکر کنید و به مقایسه سایر اجاق گازها بپردازید. نگهداری از اجاق گاز شیشه ای سختی های خودش را دارد .اما ظاهر زیبای آن همه ی نکات منفی این گاز را جبران می‌کند.»

این نظرات کاملا ثابت می کند که اجاق گاز رومیزی شیشه ای محبوبیت بسیار زیادی در برابر اجاق گاز استیل دارد. اما راجع به اجاق گازهای رومیزی استیل چه نظراتی وجود دارد؟ چه عاملی سبب شده که این مدل اجاق گاز هنوز هم پر قدرت در بازار به فروش برسد و پشتیبان هر آشپزخانه ‌ای باشد. با مقایسه گاز رومیزی شیشه ای و استیل قادر هستید به نتیجه درستی راجع به خرید هر یک از این اجاق‌ گازها برسید اما به صورت کلی اجاق گاز رومیزی شیشه ای همان طور که از نامش پیداست جنس بدنه آن از شیشه است و مراقبت از آن سخت تر است .

چرا که امکان دارد با ضربه ترک بردارد و از زیبایی آن کم شود. اما اجاق گاز رومیزی استیل این گونه نیست ، در کل اگر زیبایی برایتان مهم است اجاق گاز شیشه ای را به شما پیشنهاد می دهیم ؛اما اگر کارایی و دوام برایتان حرف اول را می زند  و به زیبایی اهمیت چندانی نمی دهید توصیه ی ما این است که اجاق  گاز رومیزی استیل را انتخاب کنید که امتحان خودش را هم پس داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *