مقالات

مزایا و معایب هود توکار چیست؟

مزایا و معایب هود توکار

هود مخفی یا توکار چیست ؟

آیا در جریانید که چندین مدل هود با وجود کارایی یکسان تا به امروز طراحی ، تولید و به فروش رسیده است؟ در سال های گذشته یکی دو مدل هود بیشتر وجود نداشت که پیشرفت آن ها با پیشرفت تکنولوژی متوقف نشد و روز به روز طرح های مدرن و جدید تولید می شد. هود توکار یا مخفی که نوعی جدید در بین هود محسوب می شود، به طرحی پرطرفدار در آشپزخانه های ایرانی تبدیل شده است. همان طور که از اسمش مشخص می باشد، این هود در کابینت پنهان خواهد شد. در ادامه درباره ی مزایا و معایب هود توکار توضیحاتی مهیا شده است. با ما همراه باشید.

هود توکار تفاوت زیادی با سایر هودها از نظر فعالیت ندارد. تنها فرق این است که می شود آن ها را دید یا نه. جنس مواد تشکیل دهنده بدنه ی هود مخفی اغلب تمام فولاد یا ترکیبی از شیشه و فولاد می باشد. در این مدل هود، صفحه نمایشی که سنسورها، کنترل‌ ها و چراغ‌ های هود را در خود قرار داده است، معمولا از شیشه ماندگاری بیشتری دارند. در ادامه از مزایا و معایب هود توکار بیشتر برایتان توضیح می دهیم. پس اگر تمایل به خرید و کسب اطلاعات بیشتر راجع به هود های مخفی دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه دییر هوم و مشاوره با کارکنان به سوالات خود پاسخ دهید.

مزایا و معایب هود توکار :

آیا از مزایا و معایب هود توکار خبر دارید؟ هود های مخفی در انواع و طرح های مختلفی تولید می شوند، اما در کل دارای مزایا و معایبی اساسی می باشند که به جهت اطلاع شما از این موارد، در ادامه برایتان توضیح داده ایم :

مزایا :

  • از آن جایی که هود مخفی درون کابینت جای می گیرد و قابل مشاهده نمی باشد، تا میزانی به زیبایی یک آشپزخانه به ویژه آشپزخانه ی کوچک کمک می کند و کابینت ها را به شکل یکپارچه متصل به هم و یک دست می کند.
  • استفاده از هود توکار در آشپزخانه های کوچک بیشتر است تا هود های روکار، چرا که از شلوغ به نظر رسیدن آشپزخانه پیشگیری می کندو زمانی که هود از دید پنهان می شود، آشپزخانه ی کوچک، تمیزتر و بزرگتر به نظر می رسد.
  • هود مخفی قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل های هود دارند. به دلیل این که در داخل کابینت ساخته شده اند.

معایب :

هود مخفی هم دارای معایبی می باشد که از مهم ترین آن ها می شود به این موارد اشاره کرد :

  • وجود محدودیت در سایز هود مخفی در کابینت
  • کیفیت ساخت ضعیف تر
  • پوشش ندادن کامل اجاق گاز
  • خرید کابینت سفارشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *