مقالات

فلاش تانک توکار چیست؟

فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار :

با توجه به اطرافمان متوجه می شویم که روز به روز متراژ ساختمان ها کوچک و کوچک تر می ‌شوند و افراد خود را با زندگی آپارتمان نشینی بیشتر همسان می کند، یکی از موضوعات مهم در زندگی آپارتمان نشینی ،استفاده صحیح و درست از محیط ساختمان به ویژه در ساختمان هایی که متراژ کمتری دارند می باشد.پس برای استفاده درست از فضای سرویس های بهداشتی در آپارتمان ها و خانه های متراژ پایین از فلاش تانک توکار بهره می گیرند .

فلاش تانک تو کار این گونه است که شما دیگر مخزن فلاش تانک و لوله های آن را در محیط سرویس بهداشتی نمی بینید و تنها چیزی که قابل مشاهده می ‌باشد دکمه  و اهرم های فلاش تانک می باشد که عمل تخلیه را انجام می دهند. در ضمن فلاش تانک توکار همگی از نوع فلاش تانک دو زمانه می باشند.
البته باید بیان کرد که در ادامه این مطلب می خواهیم راجع به معایب فلاش تانک توکار و مزایای آن برایتان صحبت کنیم که به نتیجه مناسب تری در انتخاب این این نوع فلاش تانک برسید.

مزایا و معایب فلش تانک توکار :

قطعا هر کالایی که ساخته می ‌شود معایب و مزایای مختص به خود را دارد و این ما هستیم که با در نظر گرفتن این مزایا و معایب و هم چنین ارزیابی فاکتورهای دیگر و نوع نیازمان، کالایی را خرید می ‌کنیم و یا این که از خرید آن پیشمان م شویم.

حال در ادامه به سنجش مزایا و معایب فلاش تانک توکار می‌پ ردازیم تا بتوانید خرید راحت تری داشته باشید.

مزایای فلاش تانک توکار :

استفاده درست از محیط سرویس بهداشتی:

ویژگی اصلی فلاش تانک توکار همین استفاده از فضای کم تر سرویس بهداشتی در ساختمان های کوچک تر می باشد که توجه زیادی را به خودش جلب کرده است.

سر و صدای پایین تر:

این نوع فلاش تانک ها به دلیل اینکه تو کار می باشند و همچنین سیستمی که دارند صدای کمتری را ایجاد می‌ کنند و زیبایی بصری بیشتر را فضای سرویس بهداشتی منازل به وجود می آورد.

رعایت کردن بیشتر بهداشت:

فلاش تانک توکار به خاطر این که با فضای سرویس بهداشتی ارتباط زیادی ندارد بهداشتی تر  و تمیز تر از بقیه ی فلاش تانک ها می باشند.

نمایندگی های معتبر با ارائه خدمات لوله بازکنی در نزدیک محل زندگی شما آن هم به صورت فوری و شبانه روزی، شما را در حوزه ی موضوعات پیش آمده راجع به توالت ها و فلاش تانک ها به بهترین نحو راهنمایی می کند.

معایب فلاش تانک توکار :

هزینه تعمیر بیشتر طولانی زمان بودن تعمیر:

فلاش تانک توکار در زمان خرابی به دلیل این که سیستم ویژه ی خود را دارد و هم چنین تو کار بودن آن و نبود فضای کافی جهت تعمیر و یا تعویض آن پول بیشتری را هم درزمان  تعمیر خود به دنبال دارد که این مورد  می تواند برای افراد جزو معایب فلاش تانک توکار محسوب شود.

امکان نشتی آب به دیوار های اطراف ایجاد خرابی بیشتر در زمان نشست آب:

در فلاش تانک توکار به این دلیل که توانایی مشاهده لوله ها و مخزن را نداریم  پس اگر لوله ها ی آن دچار  شکستگی ونشتی بشود و ما متوجه نشویم قادر است به دیوار های اطراف رطوبت سرایت کند و به آنها خساراتی را بزند.

در دسترس نبودن در زمان بروز مشکلات:

همین مورد موجب می‌ شود که حین تعمیر و نشست آب کنترل آن ها دشوار باشد به نحوی که در بعضی موارد مجبور به تخریب کردن قسمتی از دیوار شویم.

در کل می شود گفت اگر از آن دسته از افرادی می باشید که زیبایی برای شما حائز اهمیت است و نسبت به مشکلات و مسائل فلاش تانک توکار بی تفاوت هستید در این صورت فلاش تانک توکار برای شما گزینه ی خوبی است، اما اگر قیمت نصب فلاش تانک، تعمیر و نگه داری و مسائل دیگر و معایب فلاش تانک توکار برای شما مهم است دیگر در این صورت به شما توصیه می کنیم که از فلاش تانک های ساده یا روکار اما با ظاهری زیبا استفاده کنید که فروشگاه دییر هم این امکان را برای شما فراهم کرده است. در ضمن باید این نکته هم حائز اهمیت است که امروزه با پیشرفت تکنولژی مشکلات فلاش تانک توکار کم کم از بین رفته است و دسترسی برای تعمیر آن آسان تر شده.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *