مقالات

خدمات پس از فروش و گارانتی کی دبلیو سی KWC چگونه است؟

خدمات پس از فروش kwc

کی دبلیو سی یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی و صنعتی است که تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس فعالیت می کند. شرکت کی دبلیو سی در سال 1363 تاسیس و شروع به احداث بخش های ریخته گری، ماشینکاری، پولیش، آبکاری و قالب سازی در شهر صنعتی کاوه کرده و در سال 1380 به بهره برداری رسیده است. امروز شرکت کی دبلیو سی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده شیرآلات صنعتی و‌ساختمانی در ایران است که محصولات خود را تحت لیسانس KWC سوئیس به مصرف کنندگان عرضه می کند. در حال حاضر شرکت کی دبلیو سی محصولات متنوعی مانند شیرآلات ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات چشمی، شیرآلات توکار، شیرآلات رنگی، شیرآلات الکترونیکی، شیرآلات ترموستاتیک و فلاش تانک توکار را تولید و به بازار عرضه می کند.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش شیرآلات کی دبلیو سی چقدر و چگونه است؟

امروزه شرکت KWC یکی از شرکت های بزرگ و معتبر در زمینه‌ی تولید شیرآلات ساختمانی و صنعتی در ایران است که محصولات خود را تحت لیسانس شرکت مادر یا KWC سوئیس عرضه می کند.

شرکت شیرآلات کی دبلیو سی برای تضمین کیفیت محصولات خود و جلب اعتماد مشتریان خدمات پس از فروش و گارانتی 5 ساله در نظر گرفته است که می تواند یک دوره مناسب برای ارزیابی کیفیت محصولات این شرکت باشد.

هر چند اجرت تعمیرات و بهای تعویض شیرآلات ساختمانی و صنعتی و قطعات معیوب آن اگر در اثر شرایط تعیین شده آسیب دیده باشد به عهده شرکت است اما باید به این نکته توجه داشت که هزینه های اضافی مثل خدمات ایاب و ذهاب و حمل و نقل لوازم مصرفی مربوط به نصب شیرآلات به عهده خریدار  است  و شرکت در این زمینه مسئولیتی ندارد.

 

خریدار شیرآلات کی دبلیو سی در چه شرایطی می تواند از گارانتی محصولات این شرکت استفاده کند؟

خریداران شیرآلات کی دبلیو سی زمانی می توانند از از خدمات پس از فروش و گارانتی این شرکت استفاده کنند که کارت گارانتی یا فاکتور خرید توسط فروشنده ممهور و تایید شده باشد و تاریخ خرید شیرآلات به شکل خوانا و دقیق بر روی کارت گارانتی درج شده باشد.

همچنین باید توجه داشت که ضمانتنامه شرکت کی دبلیو سی محدود به ایرادات ناشی از قطعات مواد و مونتاژ محصول می شود که در اثر استفاده صحیح در دوره زمانی گارانتی ایجاد شود و تعویض و تعمیر رایگان قطعات یا شیرآلات آسیب دیده پس از خرید یا نصب نادرست را در بر نمی گیرد.

همچنین باید توجه داشت که در دوره زمانی گارانتی تعمیر یا تعویض قطعات فقط باید توسط کارشناسان فنی و مجاز این شرکت انجام شود در غیر این صورت در چهارچوب گارانتی وخدمات پس از فروش شرکت KWC قرار نمی گیرد.

سخن پایانی

کی دبلیو سی یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در حوزه تولید شیرآلات ساختمانی و صنعتی است که محصولات تولید شده خود را تحت لیسانس برند KWC کشور سوئیس به مصرف کنندگان ایرانی ارائه می دهد. شرکت کی دبلیو سی برای تضمین کیفیت محصولات خود، گارانتی و خدمات پس از فروش پنج ساله در نظر گرفته است.

لذا مصرف کنندگان محصولات این شرکت می توانند در صورت معیوب بودن محصولات این شرکت با توجه به شرایط تعیین شده نسبت به تعویض آن ها با استفاده از پل های ارتباطی مثل تماس با نمایندگی های این شرکت در شهر های مختلف اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *