مقالات

خدمات پس از فروش و گارانتی استیل البرز چگونه است؟

خدمات پس از فروش استیل البرز

استیل البرز  یکی از برند های  طرح و شناخته شده در زمینه ی تولید هودهای آشپزخانه است که توسط آقای نوید ایزدپناه در سال 1371 در استان تهران راه اندازی شده است. از‌امتیارات هودهای تولید شده در مجموعه استیل البرز می توان به داشتن نشان استانداردce  اشاره کرد. از جمله امکانات هود های تولیدی شرکت استیل البرز که آن را در میان محصولات همتراز ممتاز می کند می توان به  مواردی مثل ابعاد استاندارد هود، داشتن چهار دور موتور، مجهز بودن به سنسور دود و حرارت، داشتن فیلتر آلومینیومی قابل تعویض و شستشو، داشتن سیستم های کنترل از راه دور، سیستم روشنایی و داشتن صفحه کلید لمسی اشاره کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش برند استیل البرز چقدر و چگونه است؟

شرکت استیل البرز مانند سایر برند های داخلی برای رضایت مشتریان و تضمین کیفیت کالاهای تولید شده از جمله انواع هود آشپزخانه،  گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و با کیفیتی را به آنها ارائه می دهد.

بر اساس روال جاری، انواع هود های تولید شده در شرکت استیل البرز دارای ضمانت نامه‌ یا گرانتی 24 ماهه  و خدمات پس از فروش 10 ساله هستند که  از کیفیت بالای ساخت این محصولات حکایت دارد، زمان تعیین شده گارانتی می تواند یک  زمان معقول و مطمئن برای ارزیابی کیفیت و ماندگاری  کالا باشد.

 

در چه شرایطی خریداران و مصرف کنندگان هود های آشپزخانه ای برنده استیل البرز می توانند از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت استفاده نمایند

خریداران و مصرف کنندگان هود های آشپزخانه برند استیل البرز می بایست پس از از خرید کالا از فروشنده، کارت گارانتی یا فاکتور فروش هود را ممهور به مهر دریافت نمایند.

سپس برای نصب و راه اندازی هود و فعال شدن گارانتی و خدمات پس از فروش از طریق روال جاری که بر روی کارت گارانتی درج شده است با تکنسین ها‌ رسمی این شرکت ارتباط  برقرار نمایند.

باید به این نکته توجه داشت که باز کردن کارتون هودهای استیل البرز بر خلاف مقررات این شرکت است و اگر  کارتون محل نگهداری انواع هود  قبل از حضور تکنسین رسمی شرکت استیل البرز باز شود. معمولا تکنسین و نصاب  این امر را بر خلاف مقررات شرکت دانسته و از نصب و راه اندازی هود خودداری می کند.

لذا برای استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت استیل البرز باید حتی المقدور از بازکردن کارتون هود تا زمان حضور تکنسین رسمی شرکت خودداری شود.

سخن پایانی

استیل البرز یکی از تولید کنندگان معروف و قدیمی در زمینهء انواع هود های مختلف به خصوص هود های بدنه استیل است که طرفداران خاص خود را دارد.

از ویژگیهای هود استیل البرز می‌توان به مواردی مانند داشتن سیستم روشنایی، فن قدرتمند،حسگر دود و حرارت، فیلتر آلومینیومی و سیستم کنترل از راه دور اشاره کرد. شرکت استیل البرز برای تضمین کیفیت محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی را به مصرف کنندگان کالاهای تولیدی ارائه می دهد.

از جمله انواع هود های تولید شده در این شرکت دارای ضمانت 24 ماهه هستند و ده سال خدمات پس از فروش با آنها تعلق می گیرد. به بیان دیگر از زمانی که انواع هود خریداری شده به وسیله تکنسین های این شرکت نصب و فعال می شود مصرف کننده  می تواند در صورت عدم کارکرد درست هود از طریق پل های ارتباطی این شرکت مثل شماره تلفن41776-021 برای برطرف کردن مشکل با کارشناسان و تکنسین های شرکت تماس برقرار نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *