مقالات

خدمات پس از فروش البرز روز چگونه است؟

خدمات پس از فروش شیرآلات البرز روز

البرز روز

البرز روز یکی از برند های تولید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است که در سال 1378 خورشیدی در شهرک صنعتی عباس آباد تهران راه اندازی شده است. شرکت البرز روز تلاش می کند با بهره گیری از کادر مجرب و ماشین آلات مدرن محصولات با کیفیت و‌ متناسب با سلیقه مصرف کنندکان ایرانی تولید کند.

شیرآلات تولیدی شرکت البرز روز از تنوع بالایی برخوردار هستند و متناسب با نیازهای بازار طراحی و تولید می‌شوند. از جمله محصولات این شرکت می توان به شیرآلات اهرمی، دوکاره برای تصفیه آب، شلنگدار و فنری اشاره کرد که در رنگ بندی های مختلفی مثل طلایی مات، کروم، طلایی براق و مشکی تولید و به بازار عرضه شده است. همچنین شیرآلات تولیدی این شرکت محدود به شیر آلات قدیمی و سنتی نمی شود و شیرآلات هوشمند هم متناسب با شرایط در این شرکت تولید می گردد.

گارانتی و خدمات پس از فروش شیرآلات البرز روز چقدر و چگونه است؟

مسئولان و‌ مدیران شرکت البرز روز توانسته اند با استفاده از از نیروهای کارآمد و تکنولوژی مناسب شیرآلات با کیفیت و استانداردی را به بازار عرضه نمایند.
شرکت البرز روز برای تضمین کیفیت محصولات تولیدی خود برای آنها ضمانت و خدمات پس از فروش پنج ساله در نظر گرفته است تا مصرف کنندگان بتوانند با خیال راحت از محصولات این شرکت استفاده نمایند.
البته باید توجه داشت که آبکاری محصولات و شیرآلات شرکت البرز روز در چارچوب ضمانتنامه این شرکت قرار نمی گیرد به همین دلیل مصرف کنندگان اینگونه شیرآلات باید در حفظ آبکاری شیرآلات دقت کافی را به خرج داده و از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری نمایند.

 

در چه شرایطی خریداران شیرآلات البرز روز می توانند از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت استفاده نمایند؟

خریداران و مصرف کنندگان شیرآلات البرز روز برای استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت باید قبل از هرکاری کارت گارانتی یا فاکتور فروش محصول را ممهور به مهر فروشنده در اختیار داشته باشند تا بتوانند در صورت معیوب بودن محصولات این شرکت نسبت به عودت دادن آن و گرفتن شیرآلات جدید اقدام کنند.
همچنین نصب غلط محصولات این شرکت توسط افراد غیر متخصص و غیر ماهر با استفاده از ابزارهای نامناسب باعث خارج شدن آن ها از شرایط ضمانت و گارانتی می شود.
علاوه بر این اگر شیرآلات البرز روز به دلیل دستکاری یا باز و بسته کردن زیاد قطعات توسط افراد غیر متخصص یا شست و شوی آن ها با موادی مانند جوهر نمک، سفید کننده، سیم ظرفشویی، اسکاچ و غیره دچار آسیب شوند. گارانتی و خدمات پس از فروش شامل حال آنها نمی شود و خریدار باید با هزینه شخصی خود نسبت به تعمیر یا تعویض آندها اقدام کند.

سخن پایانی

برنده البرز روز یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی است که در سال 1378 در شهرک صنعتی عباس آباد تهران راه اندازی شده است.
شیرآلات تولیدی این شرکت از تنوع بالایی برخوردار هستند که از آن جمله می‌توان به شیرآلات اهرمی، دوکاره، شلنگدار و فنری اشاره کرد.
شرکت شیرآلات البرز روز برای اطمینان خاطر مشتریان و جلب رضایت آنها برای محصولات خود ضمانت و خدمات پس از فروش پنج ساله در نظر گرفته است.
به شکلی که مصرف کنندگان محصولات این شرکت برای دریافت خدمات پس از فروش شامل تعمیرات، تامین قطعات و کارتریج و غیر می توانند از طریق پل های ارتباطی این شرکت مثل دفاتر خدماتی در سراسر کشورارتباط برقرار کرده یا با شماره تلفن 09199007074 تماس حاصل نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *