مقالات

بهترین برند شیرآلات در ایران کدام است؟

بهترین برند شیرآلات

بسیاری از افراد برای خرید شیرآلات به دنبال خرید از یک برندی هستند که از نظر کیفیت و قیمت بهترین باشد. در این مقاله از سایت دیرهوم ما به بررسی بهترین برند شیرآلات در ایران پرداخته ایم و برخی از بهترین این برند ها به همراه ویژگی های آن ها را بررسی کرده ایم.

شیرآلات راسان

شیرآلات راسان

شروع شرکت راسان از سال 1376 بوده است و این شرکت ابتدا شروع به تولید شیرآلات ایرانی درجه یک کرده و سپس با پیشرفت بیشتر اقدام به ساخت شیرآلات پیشرفته تر، از جمله شیرآلات : فانتزی و اهرمی کرد که تنوع محصولات شیرآلات آن الان به حدود 300 عدد با رنگ های مختلف رسیده است. در صورتی که به دنبال خرید شیرآلات راسان هستید، پیشنهاد می کنیم حتما یک سر به دسته بندی این محصول بزنید.

شیرآلات قهرمان

شرکت شیرآلات قهرمان در سال 1359 تاسیس شد و در حوزه شیرآلات بسیار شهرت دارد. برند قهرمان در تولید شیرآلات کلاسیک و مدرن و در رنگ های مختلف پیشتاز است و از نظر کیفیت قابل قبول می باشد.

شیرآلات درخشان

شرکت تولید شیرآلات درخشان از سال 1382 شروع به فعالیت خود کرده است، که اصلی ترین هدف این شرکت ساخت شیرآلات با کیفیت و بهداشتی منطبق بر استاندارد های جهانی بوده است. برند شیرآلات درخشان از نظر کیفیت نیز موفق بوده که شیرآلات مناسبی بسازد و از نظر کیفیت توانسته است تا حدود زیادی رضایت مشتریان خود را جذب کند. شیرآلات درخشان از نظر تنوع رنگ و طراحی نیز بسیار جذاب است و معمولا در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و رنگ های فانتزی و سبک های جدیدی طراحی می کند.

شیرآلات KWC

شیرآلات کی دبلیو سی KWC

کی دبلیو سی نیز یکی از بهترین برند های تولید شیرآلات در ایران است، که استفاده از آن می تواند برای شما لذت بخش باشد. این شرکت در ابتدا و شروع فعالیت خود یک سری شیرآلات را از شرکت های آلمانی وارد می کرد، اما پس از گذشت مدتی، خود این شرکت تصمیم به تولید شیرآلات کرد و شیرآلات با کیفیت ایرانی را می ساخت.

شیرآلات کسری

شرکت کسری نیز یکی دیگر از شرکت های تولید شیرآلات در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ شروع  کرد. این شرکت ابتدا وارد کننده تجهیزات و شیرآلات بهداشتی بود و سپس با بررسی بازار و نیاز های آن شروع به تولید شیرآلات کرد و از سال ۱۳۸۱ توانست این کار را شروع کند. شیرآلات کسری نیز از نظر کیفی قابل قبول هستند و شما می توانید این برند را نیز بررسی کنید.

شیرآلات البرز روز

شیرآلات البرز روز یکی از بهترین شیرآلات موجود در بازار ایران است. شرکت البرز روز از نظر کیفیت بسیار مناسب است و شما می توانید برای خرید شیرآلات حتما یک بار محصولات شیرآلات البرز روز را مورد بررسی قرار دهید.

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم که برخی از بهترین برند های ایرانی تولید کننده شیرآلات را بررسی کنیم. امیدواریم که نهایت لذت را از این مقاله برده باشید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شیرآلات ها و مشاوره رایگان با راه های ارتباطی با کارشناسان دییرهوم در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *