گاز رومیزی, مقالات

اهمیت محل شعله پلوپز چقدره؟ بهتره که کجا باشه؟

اهمیت محل شعله پز گاز

برای بسیاری از افراد ممکن است این سوال پیش آمده باشد که برای خرید گاز رو میزی بهتره که از کدوم مورد استفاده کنند. بصورت کلی گاز های رومیزی شعله پلوپز آن ها یا در مرکز قرار دارد و یا در کنار سمت راست که در ادامه این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که کدوم برای شما مناسب تر و بهتر هستش.

شعله پلوپز گاز رومیزی بهتره که کجا باشه؟

اولا قبل از هرچیزی شما باید نوع مصرف خود را بصورت کاملا مشخص در نظر داشته باشید و بعد تصمیم گیری کنید. اما به طور کلی و طبق تجربه ای که مشتریان دییرهوم به ما منتقل کرده اند معمولا اگر شعله پلوپز در بغل قرار داشته باشد بهتر است چرا که شما برای کار کردن و پختن غذا های دیگه دست باز تری خواهید داشت و فضای کمتری اشغال خواهد شد.

اما این کاملا به این معنا نیستش که شما با استفاده از گاز های رومیزی که شعله پلوپز در مرکز قرار دارند فضای کمی را در اختیار خواهید داشت و این نوع گاز ها نیز بر خلاف آن چه که به نظر می آید می تواند برای استفاده از قابلمه ها و ماهیتابه های سایز متوسط و کوچیک بسیار عالی باشند.

در ادامه می توانید برخی از گاز های رومیزی که در آن شعله پلوپز در بغل قرار دارند را بررسی کنید.

گاز رومیزی میلان مدل G93

G 93 %D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D9%86

این گازها در انواع یک تا 6 شعله تولید می‌شوند و فضای کمی را اشغال می‌کنند. از این رو، برای خانه‌های کوچک و آشپزخانه ‎هایی با فضاهای محدود مناسب هستند. گاز رومیزی میلان مدل G93 یک گاز 5 شعله است. این محصول از شیشه سکوریت مشکی رنگ ساخته شده و نمای شیک و جذابی دارد و همچنین بشدت مقاوم و نشکن هستند.

لینک صفحه محصول

 

گاز رومیزی میلان مدل S23

S23 %D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D9%86

این گازها در انواع یک تا 6 شعله تولید می‌شوند و فضای کمی را اشغال می‌کنند. از این رو، برای خانه‌های کوچک و آشپزخانه‎ هایی با فضاهای محدود مناسب هستند. گاز رومیزی میلان مدل S23 یک گاز 5 شعله است. این محصول از استیل نقره‌ای رنگ ساخته شده و طراحی جذابی دارد.

لینک صفحه محصول

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *