هود

ارزان ترین برند هود آشپزخانه چیست؟ + معرفی برخی از آنها

ارزان ترین برند هود آشپزخانه

هود آشپزخانه یکی از وسایل ضروری است که امروزه باید در هر آشپزخانه ای مورد استفاده قرار گیرد. باید در نظر داشته باشید که برند های مختلفی نیز هستند که هود آشپزخانه را در قیمت های متنوعی تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند که در این خصوص می توانیم به برند های مختلفی مثل بیمکث و میلان اشاره داشته باشیم. در این مقاله ما قصد داریم ارزان ترین برند هود آشپزخانه را بررسی کنیم و برخی از آن ها را نیز معرفی کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا در خرید هود آشپزخانه نکاتی را مطرح کنیم و درباره ارزان ترین برند آن شما را راهنمایی کنیم.

خرید ارزان ترین برند هود آشپزخانه

بررسی برندهای هود آشپزخانه ارزان و معرفی آنها

برند های هود آشپزخانه در قیمت های متنوعی تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت:

هود بیمکث

اولین مورد هود بیمکث توکار مدل 2062 است. این هود صفحه کلید لمسی نیز دارد. همچنین جنس بدنه هود را نیز می توانیم استیل در نظر بگیریم. نوع روشنایی آن نیز به صورت دو لامپ اس ام دی است. نمای ظاهری آن نیز به صورت مخفی و نمای کابینت آشپزخانه را به خودش اختصاص می دهد. سایز آن نیز به صورت 28.5 در 70.5 سانتی متر و ارتفاع 39 سانتی متر است.

از دیگر ارزان ترین برند هود آشپزخانه می توانیم به هود بیمکث مدل 2030 اشاره داشته باشیم. این هود قیمت ارزان تری نسبت به سایر هود ها دارد. ابعاد آن نیز به صورت 70 در 30 است. نحوه نصب آن نیز به صورت مخفی توکار است. مقدار خروجی هوا در این هود به صورت 650 متر مکعب بر ساعت است. دارای قابلیت نصب فیلتر ذغالی نیز است که باید به آن در هنگام خرید هود مورد نظر توجه داشته باشید. چراغ های آن نیز به صورت LED هستند و کنترل لمسی را نیز دارد. موتور آن نیز بسیار قدرتمند است و در هنگام کار کردن صدای کمی از خودش تولید می کند.

هود میلان

مورد بعدی هود توکار میلان مدل 3005 است. قدرت مکش هوا در این هود مقدار 800 متر مکعب بر ساعت را به خودش اختصاص می دهد. میزان تولید صدا نیز کمتر از 59 دسیبل است. این هود دارای ریموت کنترل نیست و ابعاد آن نیز مقدار 70 سانتی متر را به خودشان اختصاص می دهند و شما نیز باید آن را در هنگام خرید در نظر بگیرید. نصب این هود نیز به صورت مخفی است.

مورد بعدی هود توکار میلان مدل 3000 هزار است.نوع فیلتر آلومینیومی به کار رفته در این هود به صورت 3 لایه است. قدرت مکش هوا نیز در این هود مقدار 600 متر مکعب بر ساعت را به خودش اختصاص می دهد. میزان تولید صدا نیز کمتر از 59 دسیبل است. ابعاد آن نیز بیشر 60 و 70 سانتی متر هستند. مدت گارانتی آن نیز به صورت 18 ماه گارانتی پس از نصب را شامل می شود و شما نیز باید در هنگام خرید آن را در نظر بگیرید. جنس شیشه آن به صورت هود مشکی و بدنه آن نیز استیل است. نوع هود را نیز می توانیم به صورت مخفی در نظر بگیریم.

هود اخوان

محصول بعدی که جز ارزان ترین برند هود آشپزخانه است هود توکار اخوان H64t است. این هود قابلیت های بسیار زیادی را به خودش اختصاص می دهد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت. نحوه باز شدن در این هود به صورت دستی است. نوع فیلتر آن نیز آلومینیومی است. نوع کلیدی آن نیز به صورت فشاری است. جنس  بدنه آن نیز به صورت استیل است که می توانیم آن را جز ارزان ترین هود ها در نظر بگیریم.

هود کن

هود توکار کن مدل آرتیما 5 نیز یکی دیگر از هودهایی است که هم کیفیت بالایی دارد و هم می توانیم آن را جز ارزان ترین برند هود آشپزخانه نیز در نظر بگیریم. عرض این هود 80 سانتی متر نیز میباشد. تعداد دور وتور آن نیز به صورت موتور 4 دور است. سطح صدای موتور آن نیز بالاترین و پایین ترین را در مقادیر 58 و 63 دسی بل شالم می شود. مقدار قدرت موتور را نیز می توانیم 700 متر مکعب بر ساعت در نظر بگیریم. صفحه کلید آن نیز دارای کنترل پنل لمسی است. البته این هود دارای قابلیت نصب فیلتر ذغالی نیست. همچنین دارای ریموت کنترل از راه دور هم نیس. به لامپ اس ام دی نیز مجهز است.

هود کن مخفی آرتیما 8 مشکی نیز به دلیل قیمتی که به خودش اختصاص می دهد جز ارزان ترین برند هود آشپزخانه نیز به حساب می آید. تعداد دورموتور آن نیز به صورت 3 دور پرقدرت است. قدر تموتور آن نیز به صورت 700 مکعب بر ساعت است. نمای محصول نیز به صورت بدنه استیل رنگ شده است. صفحه کلید آن نیز به صورت کنترل پنل لمسی است. ریموت کنترل از راه دور را نیز به خودش اختصاص می دهد.

همچنین این هود دارای لامپ کم مصرف اس ام دی با نور بیشتر نیز است.

مورد بعدی نیز هود کن آرتیما 7 مشکی مخفی است. این نوع هود دارای موتور 4 دور است. سطح صدای آن نیز از 58 شروع می شود و به 63 خاتمه می یابد. بدنه آن نیز به صورت استیل رنگ شده با درب مشکی است. صفحه کلید آن نیز به صورت مکانیکی است. این محصول دارای قابلیت نصب فیلتر ذغالی نیز است. نمای محصول نیز به صورت شیشه و ورق رنگ شده مشکی است. همچنین این محصول به لامپ اس ام دی نیز مجهز است.

نتیجه گیری

در این مقاله ما ارزانترین برند هود آشپزخانه را در بخش های مختلف بررسی کردیم و جزییاتشان را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر هود با قیمت متنوعی به بازار عرضه می شود. البته امکانات آن ها را نیز باید در هنگام خرید در نظر بگیریم. در واقع این امکانات هستند که باعث می شوند تا ما بتوانیم بهترین و ارزان ترین نوع هود را انتخاب کنیم. این امر نیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است. البته شما می توانید بر مبنای سلیقه ای که دارید هود مورد نظرتان را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *